Puffins: Shorts Collection 45
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Puffins. The Shorts Collection 45: Hellish chores, The spy, Color me your color, Didi VS Pie. Hellish chores: The Puffins are all taken up with house cleaning, but the soap itself simply rebels and refuses to cooperate! The spy: While the others are kicking back and enjoying their laziness, Tic pretends he's a spy and playing with a pair of binoculars, accidentally discovers Johnny Puff's secret... Color me your color: Didi, Tic and Pie watch the TV sale of beverages and start drinking them instead of water, but... the effects are unexpected. Didi vs Pie: Didi and Pie challenge each other to rousing guitars riffs, but neither of them is actually capable of playing! Tic and Tac beg Johnny to step in and save the situation.