I Want to Escape from Princess Lessons
S1, E1: Leticia loved playing in nature before she was sent to the castle as a candidate to marry Prince Clarke. Years of harsh princess lessons seem to have transformed Leticia into a lady... until a ball one night where she finds her prince with another woman.