I Want to Escape from Princess Lessons
Leticia Dorman, daughter of a duke, is less than thrilled to be engaged to a crown prince. Betrothed since childhood and trained to be queen, she always hoped Prince Clarke would fall for someone else one day. So when he shows up at a ball with another woman, Lettie excitedly retreats to the countryside to start her new life—only for Clarke to appear, determined to win her heart.
Leticia loved playing in nature before she was sent to the castle as a candidate to marry Prince Clarke. Years of harsh princess lessons seem to have transformed Leticia into a lady... until a ball one night where she finds her prince with another woman.
Clarke forces Leticia to return to the castle. Upon arriving, he promises that she will be able to spend as much time in nature as she wants. Leticia starts to wonder if marriage is not such an awful idea after all, but she still yearns for more freedom.
When Leticia steps out from an evening ball after seeing Clarke with another woman, she is suddenly kidnapped.
With the help of her friends, Leticia temporarily leaves the castle to investigate Clarke's new mystery lover.