S1, E1: We pick up with Will (Eric McCormack), Grace (Debra Messing), Jack (Sean Hayes), and Karen (Megan Mullally) 11 years since we last saw them. Will and Grace both falter when their political beliefs are put to the test. Jack and Karen help Will and Grace hide their secret shame from each other, but the truth finally comes out.