S1, E14: As a prince’s courtship exposes a surprise in Colette’s (Karine Vanasse) past, Ted (Michael Mosley) has second thoughts about marrying Amanda (guest star Ashley Greene). Kate (Kelli Garner) lands in the middle of the hunt for a double agent, while Maggie (Christina Ricci) is drawn into a pilot’s lucrative smuggling scheme.