#TeamTrees 20 Million Trees By 2020
S1, E1: We take you behind the scenes as YouTuber and former NASA engineer Mark Rober teams up with fellow influencer MrBeast to embark on their challenge 20 million by 2020, an initiative to plant 20 million trees by January 1, 2020.