#TeamTrees
Inventor and former NASA engineer Mark Rober teams up with fellow YouTube phenom MrBeast to launch #TeamTrees, a massive online campaign to plant 20 million trees by January 1st, 2020.
20 Million Trees By 2020
We take you behind the scenes as YouTuber and former NASA engineer Mark Rober teams up with fellow influencer MrBeast to embark on their challenge 20 million by 2020, an initiative to plant 20 million trees by January 1, 2020.