Danger by Design
Danger by Design follows the death-defying adventures of Nik Wallenda, a 7th generation daredevil. With the help of his family, Nik uses science to cheat fate and put his life at risk on a weekly basis, attempting stunts around the globe.
Nik Wallenda Beyond Niagara: The Bahamas
Nik Wallenda, attempts to break two world records at Atlantis Resort, Paradise Island, the highest and the longest wire walks of his career. The boiling heat of the Bahamas proves to be too much for one member of the family, and Nik faces a hard choice.