Danger by Design Nik Wallenda Beyond Niagara: The Bahamas
S1, E1: Nik Wallenda, attempts to break two world records at Atlantis Resort, Paradise Island, the highest and the longest wire walks of his career. The boiling heat of the Bahamas proves to be too much for one member of the family, and Nik faces a hard choice.