2024 Live Performance The Otherside : Another Me Presented by KEN MIYAKE
S1, E1: Have fun with Ken Miyake and his live solo performance 2024 Live Performance The otherside: Another me Presented by KEN MIYAKE with songs like "Ready To Dance" and "iDOLING" from his album THE iDOL released in June 2024.