TOBE LIVE at ARIAKE ARENA 2024
2024 Live Performance The Otherside : Another Me Presented by KEN MIYAKE
Have fun with Ken Miyake and his live solo performance 2024 Live Performance The otherside: Another me Presented by KEN MIYAKE with songs like "Ready To Dance" and "iDOLING" from his album THE iDOL released in June 2024.
Hiromitsu Kitayama's live solo performance RANSHIN is an intimate experience unheard of at Ariake Arena, complete with staging including Ariake's very own flames and fireworks.
IMP.'s dreams come true at Ariake Arena with DEPARTURE, IMP.'s very own solo concert. With their debut song "CRUISIN'" and other songs from their first album, also entitled DEPARTURE, this is one performance not to be missed.