DEPARTURE
S1, E4: IMP.'s dreams come true at Ariake Arena with DEPARTURE, IMP.'s very own solo concert. With their debut song "CRUISIN'" and other songs from their first album, also entitled DEPARTURE, this is one performance not to be missed.