S2, E3: Dr. Melendez, Dr. Brown and Dr. Park have given a young married couple two choices about their future: save the wife's life or their future ability to start a family. Meanwhile, when Dr. Lim has to take care of some personal business, she leaves oversight of the emergency room to Dr. Murphy and Dr. Reznick; and Dr. Glassman's post-op recovery leaves him struggling to get the rest he needs for recovery and also confronting his relationship with his daughter.