S4, E3: In parallel sessions, Orna sees how Josh plays out the same dynamic with Aryn and Lorena. Rex and Joey reveal their lack of a father growing up, and the roots of Rex’s repression. Casimar tells of a brutal fight where Alexes dissociated into an alternate persona. Alexes can’t remember what happened.