S6, E11: The team attempts to locate Scott Lucas (guest star Danny Nucci - Titanic), a private investigator who has gone missing while doing undercover surveillance. Due to Lucas's line of work and reputation for getting the job done -- including exposing people's secrets -- the list of suspects is long.