S2, E1: The A-10 Thunderbolt II was made for durability and power. With seeming indestructibility, it can eliminate armored vehicles, tanks, and even buildings with remarkable accuracy, all the while protecting American troops on the ground. Over the decades, it has repeatedly proved its worth, not only on the battlefield but in the eyes of its toughest critic: the U.S. Air Force. Discover the story of the ugly duckling affectionately named "Warthog," and see how this clunky but robust fighter continually out-flies and out-guns its competitors.