A Beautiful Friendship
S1, E15: Atwater (LaRoyce Hawkins) is settling into his new gig on intelligence as Antonio (Jon Seda) is relegated to desk duty while recovering. Lindsay (Sophia Bush) finally realizes she has no way out and confides in Voight (Jason Beghe) for help. Meanwhile Jin (Archie Kao) is confronted about his secret meetings with Stillwell (guest star Ian Bohen). It all comes to a head in the season finale.