Real Husbands of Hollywood A Blurred 47 1/2 Hrs.
S3, E5: Kevin and George start shooting "47 1/2 Hours," with director John Singleton threatening to replace the undirectable Kevin. While Regina Hall protests inappropriate on-screen sexual content.