A Bomb in Broad Daylight
T2, E1: A car explosion outside a Tucson country club leaves a business tycoon dead. Detectives determine the killer detonated the homemade bomb at close range, and the list of suspects soon includes mobsters, defrauded investors, and the victim's ex-wife.