A Time to Kill
A Bomb in Broad Daylight
A car explosion outside a Tucson country club leaves a business tycoon dead. Detectives determine the killer detonated the homemade bomb at close range, and the list of suspects soon includes mobsters, defrauded investors, and the victim's ex-wife.
You Don't See Me, I Don't See You
When a charming 33-year-old is gunned down outside his home, detectives must comb over every detail of his personal life, professional dealings, and extracurricular activities to figure out who could commit such a brutal crime, and why.
A concerned husband fails to get in touch with his wife after an alarm is tripped at their house, so he calls on the police to check it out. Upon arrival, they find his wife dead and try to connect the dots between an earlier burglary and a love triangle.
The cold-blooded murder of a 39-year-old woman sends detectives in Oldsmar, Florida, on the hunt for a killer, and their only clues are three letters written in blood and a pizza delivery.