A Brush With Teeth
S1, E16: Sid wonders if you really do have to brush your teeth every single day? At school, Sid discovers that our mouths are filled with different kinds of teeth that do lots of different jobs—like chewing our food! So it’s really important to keep our teeth healthy by brushing them every day!