A Bunker Hill Christmas
S1, E7: When a young leukemia patient comes to Bunker Hill in need of a miracle, James hopes a new t-cell cancer treatment will save her life, as her optimism inspires him to become a better person. Also, Malik and Zoe agree to go on a date just as James confesses his feelings to her, and Julianna's Christmas visit with Walter uncovers the strain in their long-distance marriage. Phillip Phillips guest stars.