A Close Shave
S1, E2: As he’s representing a trio of young Amish men who attacked a church elder, Keegan (Greg Kinnear) uses Scarlet (Necar Zadegan) and Ben’s (John Ortiz) recommitment ceremony to woo an attractive car service driver with a penchant for older men.