A Cold Day in Hell's Kitchen
S2, E13: Nelson meets with Jeri Hogarth to discuss joining her firm. Matt and Natchios uncover a trap laid by the Hand but ultimately defeat them. They vow to leave New York together. Nobu arrives and attacks Daredevil, but Natchios sacrifices herself for him. Daredevil takes on the remaining ninjas with surprise help from Castle. Nelson accepts the job offer, formally ending Nelson & Murdock. Matt reveals to Page that he is Daredevil.