Douglas Family Gold A Companion for Gabby
S1, E3: Arie and Joy talk about starting their own business while prepping for a trip to Ohio for a much-needed girls weekend with Gabby. Gabby has no time to date so the sisters hatch a plan to get her a different kind of companion.