A Dark Turn
S2, E17: Sydney begins to question where Vaughn's allegiances lie when she learns through CIA Agent Yeager that he is under investigation by the Agency. Meanwhile Irina and a crucial Rambaldi manuscript are used as bait to try to catch Sloane, and Sydney welcomes Dixon to the CIA.