A Date with the Health Inspector
S1, E5: District Attorney and law-abiding citizen Tom DuBois fits the description of the elusive "X-Box Killer"and is arrested. Huey has to find the real killer, before Tom is shipped off to "real" prison where he will most assuredly be anally raped.