A Deeper Dive into Rat and Flea Behavior
Сезон 1, серия 2: A deeper understanding of rat and flea biology and behavior along with the 21st-century ability to examine ancient DNA have allowed us to correct long-held assumptions about the origin of the three known plague pandemics. Follow the fascinating scientific trail that now allows us to state with certainty where the plague did—and did not—originate.