A Friendship Sundered
S1, E8: The witches cause Riven to have an accident, implicating Bloom as the culprit. A furious quarrel bursts out between Riven and Bloom. The Specialists side with Bloom, leaving Riven on his own. The triumphant witches offer their 'friendship' to Riven!