A Glacier Attacks and More
S1, E6: A kayaking trip turns deadly when an exploding glacier shoots out shards of ice at killer speeds. A family is trapped as furious floodwaters overtake their home. An earthquake interrupts a day at the movies and sends a nation reeling.