Game of Thrones Season 1 에피소드6: Reinstated as the Hand, Ned sits for the King while Robert is on a hunt. Ned issues a decree that could have long-term consequences throughout the Seven Kingdoms. At the Eyrie, Tyrion confesses to his 'crimes,' and demands that Lysa give him a trial by combat. Joffrey apologizes to Sansa; Viserys receives from Drogo his final payment for Daenerys.