A Higher Echelon
S2, E11: After completing his first mission with Sydney, Marshalls life is placed in mortal danger. Meanwhile, Alliance counterintelligence head Ariana Kane (Faye Dunaway) suspects Jack as being the prime suspect in the disappearance of Sloanes wife, Emily; Vaughn learns the truth about Jacks involvement in the murder of CIA agent Haladki; Sydney confides in Francie about her feelings for a fellow co-worker; and Vaughn gives Will the results of his CIA psych test.