A History of Violence
S1, E4: After Christina shows up at her doorstep, Leti confronts Atticus about his plan to surreptitiously return to Florida; in search of missing pages to a crucial text, Leti, Tic and Montrose head to Boston, with Hippolyta and Diana along for the ride.