A Horse of a Different Color
S6, E4: Much to his own surprise, an emergency with Harrison has Dexter leaning on Brother Sam for support as he questions the idea of faith. But when Dexter is confronted with Gellar and Travis' next awful tableau, he is forced to ask if faith, in the wrong hands, is deadly.