Young Rock A Lady Named Star Search
S1, E9: Hawaii, 1982: While Ata prepares for her Star Search audition, Rocky takes an unorthodox approach to helping Dewey deal with some bullies. Meanwhile, Lia's conflict with rival wrestling promoter Greg Yao has her on edge, and she takes extreme measures to protect the family business.