A League of His Own
S17, E14: Stan is the leader of the C.I.A. softball team and Steve worships him like a baseball star. Hayley is fed-up with Steve’s hero-worship and wants to prove that her father is a fake. When the siblings go head-to-head to prove which one of them is right, they accidentally reveal one of Stan’s darkest secrets, sending Stan off on a quest to find his true self. Meanwhile Francine gets locked in a porta-potty.