A Legend In His Own Mind
Сезон 1, серия 3: Audrina learns some shocking information about Justin Bobby that forces her to reexamine his motives. Tempers flare when Spencer and Heidi question their relationship with Brody. Meanwhile, Brandon Thomas Lee throws a pool party at his mom's house.