The Hills: New Beginnings
I Don't Hold Grudges… JK!
It's a new beginning for this iconic group of friends, as they return to the Hills and reconnect for the first time in years. While facing new challenges, old rivalries and romances collide as they find that sometimes the past is not the past.
As Stephanie tries to repair her relationship with Spencer, Mischa faces down Perez Hilton, who bullied her in her acting heyday. The spark between Audrina and Justin continues to smolder… but someone else may have caught Justin's eye, as well.
Audrina learns some shocking information about Justin Bobby that forces her to reexamine his motives. Tempers flare when Spencer and Heidi question their relationship with Brody. Meanwhile, Brandon Thomas Lee throws a pool party at his mom's house.
Audrina confronts Justin after he denies kissing her. Brody laments the state of relations with his estranged father and one-time best friend, Spencer. As they struggle to grow their business, Spencer and Heidi's relationship is put to the test.
The group heads to Vegas to see Brody's DJ performance, and Justin finds himself in the middle of a showdown between Audrina and Stephanie. Wildfires tear through Malibu, and Kaitlynn fears for Brody's life when he stays inside the evacuation zone.
Brody and Kaitlynn deal with the devastating aftermath of the Malibu fires. Audrina makes a difficult decision about Justin. Meanwhile, Mischa has a high-stakes audition for a major movie role, and Heidi begins to revive her pop star career.