The City
If She Can Make It Here...
Whitney arrives in New York City during fashion week just in time to start her career with Diane Von Furstenberg. When she's invited to an "uptown" dinner party she discovers her "downtown" boyfriend wants no part of that world.
Whitney dates a new guy and Jay gets jealous. Erin thinks things are moving too fast with Duncan when he suggests moving in. Jay confesses to Adam his true feelings about Whitney.
Adam lets loose while his girlfriend Allie is out of town, but when she hears he kissed another girl from Whitney and the others, Adam finds himself in hot water.