A Lie Agreed Upon, Part 2
Сезон 2, серия 2: As the day's injured recoup, the night brings a new set of tensions. Alma and an increasingly self-destructive Bullock face an abrupt decision on their future, even as the Sheriff seeks to make good on a family pledge to recover his badge and guns. At the Gem, while Swearengen readies for another showdown with Bullock, infighting between Adams and Dority yields more feed for Wu's pigs. Doc Cochran is surprised by Calamity Jane, returned to camp in a state of inebriated deterioration.