A Light in the Storm
S1, E9: When a devastating storm leads to an overflow of patients and limited resources, Dr. Sam Griffith and her team are forced to make impossible choices about their patients' care. Also, Dr. Rob Griffith connects with a young patient admitted with a rare heart condition.