A Love Along with a Shooting Star
S1, E1: Aihara Kotoko is a lagging Class F student at the High School Annex of Tonan University, who has a crush on Irie Naoki, an outstanding Class A student rumored to have 200 IQ. She decides to profess her love to him, and hands him a love letter. But he rejects her outright with a simple "No thanks." Kotoko with a wounded heart moves to a new home with her father, but the house gets destroyed by...