A Make Kaua
S5, E25: On the eve of Kono's wedding to Adam, Five-0 learns that a stolen nuclear bomb is somewhere on the island and about to be detonated. Also, McGarrett is stunned when Catherine returns to Hawaii, while Chin confronts Adam about his lingering connections to the Yakuza.