시즌 2, 에피소드 15: Caroline decides to stay home while Charles takes the girls on a trip, but this rare alone time is aggravated when a minor scratch on her leg flares into a major infection. Caroline is close to death when Charles finally gets home to her, and in the wake of this terrifying event, the family realizes--more than ever--the invaluable role of this beloved wife and mother in their lives.