Growing Belushi A Mission from God
S1, E2: Jim and Chris are on their way to Idaho for a Blues Brothers show with Dan Aykroyd, where Jim plans to ask Dan for the right to use the Blues Brothers' brand. Dan sets Jim on a "Mission from God" -- to Colombia, in pursuit of elusive cannabis strains.