Growing Belushi
The Dope of Oregon
Actor and comedian Jim Belushi is adding another expertise to his repertoire: cannabis farmer! Jim learns the hard way that the "I'll do it myself" mentality leads to mistakes. Later, Jim discovers that his family's support for his new endeavour is waning.
A Mission from God
Jim and Chris are on their way to Idaho for a Blues Brothers show with Dan Aykroyd, where Jim plans to ask Dan for the right to use the Blues Brothers' brand. Dan sets Jim on a "Mission from God" -- to Colombia, in pursuit of elusive cannabis strains.
After losing the seeds of two prized Colombian strains, Jim and Chris are back at square one. The cousins explore Pablo Escobar's old haunts while trying to salvage their trip. Back home, they celebrate the harvest of Jim's strains with a big party.