A New Dawn
시즌 4, 에피소드 14: The NCIS team investigates the murder of a petty officer who was in town to help a refugee family being recruited by terrorists. Also, Wade works on the special election campaign for Mayor Zahra Taylor that takes place during Mardi Gras. Amanda Warren guest stars.