A New Leaf
S2, E17: Robbie and his friend, Spike, find a groovy new plant in the woods that produces a very happy mood in anyone munching its leaves. But when Earl loses his job, and everyone else sinks into a blissful, leafy fog, Fran reacts with wrathful fury to save her home and family.