A Penny with a Hole in It
S4, E13: The FCG try to hire Zelda as a brand influencer. Malika and Tracey work together on the Women's Shelter. Joaquin discovers that Jenna may be in a cult. Alice feels like she is behind in her career. Gael struggles with forgiving Isabella.