A Rocker Granny Swap
Сезон 1, серия 6: Josie, a sexy rock singer with an overly risqué daytime look, and Mona, a special education teacher hiding behind her deceased grandmother's dowdy clothes, will be asked to swap clothes for 24 hours as part of a makeover process.